Bardzo dobrą podstawą dla własnego pierwszego posiłku może przykładowo być jaglana kasza.

Od dawna możemy usłyszeć o tym, iż to akurat śniadanie powinno być najistotniejszym daniem w trakcie naszego dnia. Czasami jednakże całkiem o nim zapominamy. Chcemy spać sobie dłużej, a po wstaniu z pościeli natychmiast idziemy się umyć, wkładamy na siebie pierwsze lepsze ciuchy i lecimy do swojej pracy.

Przygotowanie odżywczego oraz niskotłuszczowego posiłku nie musi na całe szczęście trwać w nieskończoność. Jeżeli poświęcimy na nie parę minut, uda nam się sobie zjeść z rana coś dodającego energii. Wspaniałą podstawą dla własnego pierwszego posiłku może przykładowo być jaglana kasza. Ugotujmy ją jeden dzień wcześniej, ażeby przyoszczędzić sobie pracy. Dołóżmy do niej kilka łyżek pysznego jogurtu i tak przygotowaną poprószmy obficie pokrojonymi soczystymi owocami.

Podobnie będziemy mogli zrobić ze zwykłymi płatkami owsianymi. Śniadanie pełne w węglowodany śpiesznie podniesie poziom cukru w naszej krwi a także umożliwi pójście do pracy czy szkoły z pełnym pokładem energii. Jeżeli jednakże trochę lepiej czujemy się po posiłkach składających się głównie z białek, jaglana kasza zjadana z rana niestety może się nie sprawdzać u nas. Zastąpmy ją klasyczną jajecznicą, smażąc ją na kilku plasterkach boczku a także dokładając do niej szczypiorek. Białka oraz tłuszcze stopniowo uwalniają własną energię, za sprawą czego nasycają nasze żołądki na niezmiernie długi okres czasu. Wypracujmy w sobie rutynę systematycznego jedzenia śniadań.

Jeżeli faktycznie nie mamy nawet krótkiej chwili na ich przygotowywanie, róbmy je dzień naprzód. Na zimno zdecydowana większość potraw również smakuje wyśmienicie.

Zobacz: http://terapiapedagogiczna.pl/kasza-jaglana-naprawde-taka-wspaniala/